måndag, december 06, 2010

America's Next Top Clone

Jag är lite av en America's Next Top Model-connoisseur. Alla har vi våra nischer, liksom. En sak stör mig dock lite gällande detta samhällsinformativa program (och det är inte skrikandet).

I flera cykler (ja, i ANTM-världen heter det cykel, inte säsong) har de tagit med tjejer med ytterst likadana signalement. Cirka fem veckor in i respektive cykel har de sedan kommit på att tjejen kanske är lite too commercial för haute couture och bara liiiite för mycket catalogue model. Och så oroar de sig för detta. De lär sig liksom inte av det faktum att de har haft en EXAKT likadan tjej med en tidigare cykel som också visade sig vara juuust a little bit too commercial. Är det någon mer än jag som irriterar skiten ur sig över detta?! Nehe, ok, det var bara jag. Nevermind then.

Brooke, Rebecca och Jessica, tre kloner. Till och med deras namn är juuust a little bit too catalogue. Fast jag måste erkänna att jag tycker att Miss Jessica är AB FAB.

Inga kommentarer: