måndag, december 06, 2010

Min målgrupp

EVREKA, tänkte jag nyss när jag beskådade min besöksstatistik. Jag har ju hittat min målgrupp! Enligt Statcounter är 30%* av mina besökare boende i Linköping! WÖWÖWÖW, kolla vem som är populär i Östergötland! This girl!

Det här är vad jag vet om Linköping:
1. Där finns världens bästa Ellinore.
2. Det finns en telefonkiosk någonstans i närheten av en större gräsmatta.
3. Man kan få ballonger på Donken där när man trillar in för att fylleäta.

Nu tänkte jag regionsanpassa bloggen! Mina älskade trogna östgötar måste ju bli nöjda. Hjälp! Vad gillar Linköpingsbor? På rak arm tänker jag telefonkiosker och ballonger. Inte jätte-hot-blogg-stuff, kanske.

Anyways. Jag gillar er. Även om ni pratar jätteroligt.

*Baserat på de senaste 10 besöken har jag huvudräknat. Jag står ej till svars för eventuella felkalkyleringar.

3 kommentarer:

Ellinore sa...

Måste bara fråga... Räknar den varje gång man går in här? För den här bönan snittar nog på ca. 5 ggr per dag...

Inte för att jag vill rasera dina förhoppningar om att ha mucho fans i Linkan. Det kan ju vara fler än jag som sladdar in här ibland :*

Pöz

Ellinore sa...

Förresten, blogga lite om telefonkiosken. Senast jag åkte förbi den (läs: idag) var alla rutorna utslagna och luren hängde på trekvart

Malou sa...

Woman, please. Jag har koll på när det är du och inte. Ingen av dessa var du. Kul va!? Linkan, nu tar jag över!!!!!! :D