lördag, december 18, 2010

I got your back

Gävlebor, ta't lugnt! Jag vaktar er bock åt er. Det är lugnt. Eller vad vet jag. Det är en ytterst suspekt kvinna (man?) som strosar runt bocken i detta nu. Jag tror att hon (han?) tänker tutta på. Jag har ringat in henne (honom?) med blått. Ifall polisen vill ha lite bevismaterial imorrn, tänkte jag. Ring mig i så fall, polisen! Jag har henne (honom?) under kontroll!!!!

Jag har även ringat in Gävlespöket på bilden. Med rött. Ifall någon undrar vad som är i vägen.

Bild från Mer Jul I Gävle.

Ps. Bara så att ni förstår allvaret: jag har tittat på denna feed konstant i 18 minuter. Kvinnan (mannen?) som är inringad i blått har varit där HELA TIDEN. Haja att detta är bock-brännaren. Kom ihåg var ni läste det först.

2 kommentarer:

Joakim - STORBLOGGAREN sa...

Du har inte funderat över om det kanske kan vara en vakt som patrullerar?

Malou sa...

Jag funderade över det samma sekund som jag publicerade detta. Men sedan bestämde jag att det var ett mycket mindre dramatiskt alternativ. Såååå jag lade ner den utredningen.