lördag, december 04, 2010

Kära tomten

Kära tomten,

nu är det blott 20 dagar kvar till julafton. Skulle du vilja vara så rar att sno ihop en Kristin Leather Large Hobo åt mig? Om du har bråttom och mycket att stå i kan du beställa från Coachs hemsida också. Jag är inte knusslig om sådana detaljer.

Det här är väskan jag snackar om, tomten! I den färgen! Om det skulle köra ihop sig med mitt förstahandsval kan jag tänka mig nästan vad som helst ur Mia-kollektionen också. Kanske en Leather Maggie eller en Patent Carryall.

Tack på förhand, tomten!

ps. Jag har varit jättejättesnäll hela året. Fråga mamma.

1 kommentar:

Malou sa...

Thank you for enjoying my fantastic article!! You can also use bloglovin and it will tell you about my next fantastic article! Also, good job of reading in Swedish! Even if the info are well written it's hard to understand another language!!