måndag, december 27, 2010

Män är svin

Nu ska ni får höra en vansinnigt förargelseväckande historia.

Inatt kom en kompis, vi kan kalla honom Per, hem till mig. Han väckte mig utan ursäkt och fick ÄNDÅ ligga. Fattar ni vilken tur han hade eller?! Sen blev PER* skitarg på MIG för att jag inte hade ansträngt mig. "Du hade inte ens hyfs att dra en kam genom håret", sa han. "Jag sov!", kontrade jag. "Ja, och jag trodde att alla tjejer var snygga med rufsigt hår", svarade svinet då. Då kastade jag ut Per* i trapphuset.

Jag var verkligen galet arg imorse. Ni vet sådär arg så att man liksom frustar till så fort man kommer att tänka på det. Jag var lika arg hela förmiddagen. Sedan slog det mig att jag hade drömt hela händelsen. Blondie, var det ja.

Tur för Per* att jag inte träffade på honom i förmiddags. Det är helt sjuuuuuukt vad mycket spö han skulle ha fått. Stackarn.

Inga kommentarer: