tisdag, februari 23, 2010

Friends of me, unite!

Okej, kvinnor och män... Nu gäller det. Detta är saker jag vill att någon gör för mig snarast:

-Sticka en OS-mössa. Ni vet de som skidlandslaget har. Jag vill gärna att Marcus Hellner svettas ner den lite först.
-Bjud mig på Sweden Rock Festival och se till att jag slipper dras med dräggen som också är där. Om ni kan få in mig backstage hos Guns' n' roses, Aerosmith och/eller Billy Idol så uppskattas det.
-En resa till Milwaukee i sommar bokad i mitt namn och betald av någon helt annan skulle sitta skitfint.
-Reparera mitt immunförsvar så att jag slipper må så jäkla kasst hela tiden.
-Ett jobb sitter också fint. Gärna ett välbetalt med ytterst få uppgifter och flexibla arbetstider.

Nu kan ni börja dela upp uppgifterna sinsemellan. Jag väntar.

2 kommentarer:

Ellinore sa...

Men jag kan ta mig an det där med jobb då... Du kan få diska hos mig för en tia om dagen. Disken kommer ju utspridd (frulle, lunch, kvällsmat) vilket leder till flexibla arbetstider. Om hon önskar samla på hög och riva av på ett bräde får du det med.

Jag är inte den som är avig och omöjlig på något sätt

Malou sa...

Make it 35 pix och vi har en deal. Yes?