fredag, februari 19, 2010

Inget ont som inte för något gott med sig

Ibland när man är lite smått sjuk och väldigt uttråkad börjar man läsa igenom gamla blogginlägg man har skapat. Och ibland hittar man något som är så fantastiskt att det är värt sjukdomen och tristessen som fick en att leta in the first place. Idag hittade jag två saker.

Citatet "om jag hade en hammare nu skulle jag lätt kunna slå mig själv medvetslös", signerat Peckelalis.

Och den här bilden.


Tydligen var jag lyckligare som brunett.

4 kommentarer:

hns sa...

HAHA jag dööör, kommer ihåg när vi tog dom där bilderna... Hahaha golftävlingar is the shit!

Malou sa...

Hahaha, jag vill gå på golftävling NU. Dock tänker jag inte skriva ner min mejladress någonstans i sponsorbyn, jag får fortfarande flera mejl i veckan om golfresor och annat shit :P

hns sa...

Det var ju bara för att vi var så desperata att få grejer... haha! Typ en penna. Hade man tur fick man ju en golfboll! Sist jag var där med pappa och syrran fick jag faktiskt en Ramlösa, helt gratis! FATTA LYCKAN!

peck sa...

Vad led jag av?