tisdag, februari 16, 2010

I can't get to sleep

Jag har vänt runt dygnet lite på senaste tiden. Det finns så mycket jag vill göra nattetid. Spela spel, läsa, kolla på barnprogram, spionera på Facebook. Men igår var jag riktigt duktig. Stängde av datorn så att varken Bouncing Balls eller Facebook kunde locka, lade min bok på andra sidan rummet, tog ur batterierna ur fjärrkontrollen så att jag inte kunde titta mer på Flight 29 Down. Starkt jobbat. Och vad händer då?

Klockan 02.19 är det någon jävel som smsar, precis när sömnen börjar infinna sig. Och så var Törnrosa vaken igen.

5 kommentarer:

Ellinore sa...

Vem var det? Who, who?? Är det den jag tror?? Ett fittansike??

Malou sa...

Jag tänker inte hänga ut någon, men jag hoppas att vederbörande får brinna i helvetet för att ha stört min skönhetssömn på det oförskämda viset. (och ja, du har rätt)

Ellinore sa...

Vi får väl tänka lite "personen i fråga lever lite i en annan värld med annan tidsrytm..."

Haha, fan vad jag fick till det bra där!

Nöjd! :D

Malou sa...

En annan tidszon är väl också en bidragande faktor :P

Men jag är också ooooerhört stolt över dig, snäckan! :*

Ellinore sa...

Nu var det typ så jag menade, jag svepte in det i torktumleludd bara. Så de så

Puz