tisdag, mars 27, 2007

Farewell sleep... we had a good run, huh?

Idag skulle bli en sov/slapp/Gilmore Girls/choklad-dag. Jag hade bestämt mig, inget skulle få störa och jag skulle verkligen slappa järnet. Pft. Jag vaknade - pigg som en lärka - klockan 9.30 och kände inte alls för att spendera dagen i sängen. Jag övervägde att börja på de två uppsatser jag ska skriva till nästa vecka. Sedan övervägde jag att vara nyttig och ta en promenad. Det slutade såklart inte alls med något produktivt. Jag åkte ner till bilskolan och hängde med Mikaela istället.

Förresten kom mitt körkort igår. Det är fint och rosa.

4 kommentarer:

Paulina sa...

Är du snygg?

Malou sa...

peck: Som fan. As I've said; jag blir alltid snygg på kort. Bland massorna råder delade meningar, dock :P

Caravaggio sa...

Hur lång tid tog körkortet? Jag gillar inte att jag ser helt vettskrämd ut på min bild och att min namnteckning ser ut som en treårings, men man kan väl inte begära så mycket annat eftersom det var precis innan teoriprovet.

Malou sa...

caravaggio: Körde upp på onsdagen och fick det i måndags. Så, fort som fan :)