söndag, mars 04, 2007

Greetings from sunny Greece!

Sitter pa ett internetcafe pa Aegina utan vara vitala svenska bokstaver och apostrofer.

Igar var vi ute pa vift. Forst at vi ungefar hundra kilo mat, sedan drog vi vidare och letade efter en bar med lite drag. Det gick sadar. Sedan stotte vi pa Elvis som hade besok av en tjej fran Kalix, Malin hette hon. Det var riktigt trevligt. Vi gick vidare till Heaven, som nog kan betecknas som Varldens Trakigaste Klubb. Tack och lov kunde jag och Peck dra vidare till Ellinikon efter det. Det var nice.

Idag har vi gjort absolut ingenting (med undantag for min solglasogons-shopping). Om ett tag blir det val mer mat. Och sen... ol, gissar jag.

Auf Wiedersehen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

lav jo!

Anonym sa...

Märkligt tomt det blir utan dig! Jag menar, 2 dagar har du varit borta och jag har nästan glömt hur du luktar, konstigt va? Ikväll ska jag titta på Prison, har aldrig sett det utan dig...skulle kunna spara tills du kommer hem skulle du säga nu, men näru, den gick inte, tjeje kolla i kel!!!
Be cool, have fun and kiss Pau from me!
/mumsebumsan

Malou sa...

mami: Jag vet, jag ar otroligt alskvard. men inte fan luktar jag!! Puss