fredag, mars 09, 2007

Utmaning

Blev som sagt (scrolla) utmanad av Karolina, och jag ar inte den som ar den.

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag pratar alltid med mig sjalv nar jag ar ensam. Pa engelska. Testar olika dialekter, ser hur haftig jag kan lata och sa. Jag later sallan sarskilt haftig.

2. Nar jag oppnar en burk med dricka av nagot slag maste jag knappa pa den forst, som I Norrlands Guld-reklamen ni vet. Det ar ratt jobbigt. Och lite OCD.

3. Om jag ser en katt maste jag spotta tre ganger over min vanstra axel. Fargen pa katten spelar ingen roll. Vad katten gor spelar ingen roll. Spott-spott-spott. Annars hander nagot mindre bra. Jag lovar.

4. Jag ar vegetarian, men jag gillar egentligen inte gronsaker. Bara gurka och paprika. Och kanske lite avokado.

5. Jag kan inte rapa ordentligt (och blir obonhorligt mobbad for det). Uppenbarligen later det som att jag forsoker luftrapa, men inte kan. Vilket jag inte heller kan.

6. Jag far tvangstankar pa flygplatser (vilka jag for ovrigt ar sjukligt fortjust i). Jag har fruktansvart svart att inte dra bombskamt och dylikt nar jag gar igenom sakerhetskontrollen. Korkat, I know. Don't mess with airport security.

Jag utmanar foljande personer:
Peckelalis
Carin
Biljana
Henriette
Johanna
Ellen

Det var ovantat svart att gora utmaningen, faktiskt. Jag har namligen ratt manga konstiga vanor. Dock kom jag inte pa dem just nu. Kanske poppar konstigare grejer upp senare. You never know.

5 kommentarer:

Funkan sa...

Å vad jobbig du är... jag känner ju inte 6 andra personer som har bloggar... grr

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Malou sa...

johanna: Moahahaha!

Carin sa...

Men... Men... Jag känner ju inte sex andra personer som bloggar ju... Vad gör jag då? :S
Gills Helgon och sånt trams? :P

Malou sa...

carin: NOPE ;D Äh, skit i att utmana nån bara. Eller utmana dem du känner.