onsdag, mars 21, 2007

Lycka!!!

Jag klarade min uppkörning! Det känns helt sinnessjukt... Dessutom körde jag rätt dåligt, jag hade redan ställt in mig på att han skulle säga "tack, men nej tack". Eller vad de nu säger. Jag är så jävla lycklig! :D

Fick en rätt lätt uppkörning. Lite stadskörning, lite motorväg, backparkering (förmodligen min bästa någonsin) och sen bara tillbaka. Tog typ 20-25 minuter.

Stort tack till Mikaela och Anna som var här och agerade hejaklack/nervlugnare igår. Hade jag varit själv hade jag nog legat i fosterställning och grinat runt 19.30.

Nu ska jag packa, tanka och hämta Mikaela på jobbet. Känner mig oövervinnerlig.

14 kommentarer:

Anonym sa...

GTRATTIS från oss!=)

Anonym sa...

Jiho Malou!
Ett jattegrattis fran mamman och Jannen! Du ar bast!!!

El sa...

så jäkla mycket GRATTIS!

Anonym sa...

CONGRATZ :D fan va kul för dig! ^^ :D

Paulina sa...

GRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTIAGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTIAGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTIAGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTIAGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTIAGRATTIS

Anonym sa...

Hurra! Skjutsen hem från Kolbäck nästa jul är säkrad.

Plast sa...

Ta dig ner hit nu. Bums!
jag behöver en pålitlig fyllchaffis i helgen!!!

;-)

Morbror

Anonym sa...

FY HELVETE! GRATTIS!! Jag är så nära en kräkning nu. One day to go...

Paulina sa...

GRATTIS GRATTIS GRAAAAAAATTIIIIIIIIS (igen)

Funkan sa...

Lämnar ett grattis här också så här på småtimmarna ;) Vi ses om exakt 5h och 58 min >_< om jag inte dött av sömnbrist dvs...

Sandra sa...

GRATTIS TILL KÖRKORTET!

dddd sa...

Ett vansinnigt stort grattis! Wooohoo! :D

Anonym sa...

Stort grattis! Vad skönt att du klarade det, visst känns det gött!

Malou sa...

Tack allihop! :D Känns helt jäkla underbart!

bea: Pft. Är det så det kommer bli framöver? :P

bertil: Uppbokad fram till juni tyvärr. 6-7 juli kan funka, dock ;)

lisa: LYCKA TILL!