tisdag, april 03, 2007

And the frown's back...

Jag har haft en skitdag. S-k-i-t-d-a-g. Jag vill knappt blogga, jag har nog snart fyllt upp årets bitterhetskvot. Vaknade fel tid och på fel sida, har haft ont i min begynnande visse och i magen (+ryggen, där jag lyckades sträcka en muskel. om man nu har muskler där) och till råga på allt har jag varit irriterad på det mesta på två ben. Pfft.

Nu ska jag bara kolla på Christine och The Office så att jag får skratta, iallafall lite (Christine är så underbart neurotisk). Imorrn täker jag vara sprudlande, hjärtlig och produktiv.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skrattade så högt så jag grät idag till Christine - fasiken vad sjukt kul den serien är!

Och när det gäller blodgivning så är det inte så farligt, det gör bara ont en stund men man hjälper ju till att rädda liv :-)

Anonym sa...

Haha! Var inte Christine grymt kul igår eller? Hello Mr Black! ;) Hoppas denna dagen blir bättre!

Anonym sa...

Haha! Var inte Christine grymt kul igår eller? Hello Mr Black! ;) Hoppas denna dagen blir bättre!

Malou sa...

miss e: Senaste avsnittet var verkligen hysteriskt roligt!
Och jag kanske får ge det där med blodgivning en andra tanke...

karolina: Sjukt kul! :)