söndag, april 29, 2007

It's pure procrastination

Ifall någon funderar över varför jag bloggar så mycket idag, så beror det på att jag försöker skjuta upp mitt arbete med kommunikations-artikeln. Simple as that.

Smakprov på dagens undvika-att-plugga-aktiviteter:
- Har kollat på Simple Life, Lyckochansen och Everybody loves Raymond - none of which I like.
- Ätit en bit After Eight-tårta. Mums.
- Har haft diskussion beträffande benrakning och onda dominatrix-lärare med Billie på msn.
- Har läst Zach Braff's blogg. Från början till slut.
- Funderat på hur lika Liam Neeson och Ralph Fiennes egentligen är.
- Kommit fram till att de är jättelika.
- Har funderat över huruvida mina ben har blivit längre sedan förra veckan.

Smakprov på dagens studier:
- Har bytt ut ordet "uninformed" mot "ignorant" i uppsatsen.

Nu ska jag fortsätta (=börja) plugga. Eller kolla på reprisen av Desperate Housewives.

Inga kommentarer: