onsdag, april 11, 2007

Productive, productive indeed

Bortsett från en neslig p-bot (bye bye 300 spänn) så har det varit en skitbra dag idag. Jag har kollat kurserna till hösten, bytt böcker, hängt med mormor, haft sångträning (nailed that medley-bitch) och uppnått steg fem från lathunden. Och jävlar vad ödmjuk jag var.

Sitter nu hos pappa, ska kolla Grey's Anatomy med Mikaela, sova kvar och skjutsa in henne till stan imorgon bitti. Sedan blir det shopping med Hanni och Mette och filmkväll med Air Fårce One. Btw så är vi ett street gang nu. Vi måste bara enas om vilka färger vi ska bära.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hehe sry att jag inte sa direkt mkt när vi sågs på stan. jag jobbade, därav jag stod med den blinda killen :) haha.
det är alltid lika pinsamt att träffa folk man känner på stan när man jobbar & inte direkt kan prata normalt & babbla. haha :)

hogstasovjet@ckrm.nu sa...

Testa rosa...
;-)
/Morbror

Malou sa...

malin: Don't sweat it, min mormor saktade inte direkt ner hon heller :P Var jobbar du?

morbror: I do look pretty in pink... Ska ta upp det på nästa gängmöte :P

Anonym sa...

hemtjänsten :D så, ibland hänger jag på stan med oldies & shoppar loss på claes ohlsson? & går på fotvård :/ urk.