onsdag, april 25, 2007

Summary

Blogg-inspirationen tryter. Behöver serious sleep. Kort sammanfattning:

Lördag - konsertrep (oorganiserat, arg), drinkar + Singstar + Buzz! med Hanna och Mette.
Söndag - konsertrep (organiserat, mindre arg), parkeringsavgift: 68 kr.
Måndag - jobb, konsert (gick strålande IMO, spanska medleyn klär mig), panikartad bilfärd hem, Prison Break-avslutning (mina måndagar kommer bli fasligt mycket tommare).
Tisdag - plugga, konsert.
Onsdag - trött som ett lik, för lång skoldag, freedom fries, ny lek med Billie (typ: låtsas skriva skitfort på en dator samtidigt som du flirtar ohämmat med någon - i detta fallet; Billie. Hilarious.), gangaroos, Ben & Jerry's Phish Food.

Imorrn ska jag jobba 9-18. Sedan ska jag sova. Mmm, sova.

2 kommentarer:

Funkan sa...

Phish Food är underskattat... vet du att det är döpt efter ett band från Vermont (varifrån Ben & Jerry's glass kommer) som hette Phish. Annars vet du det nu...

/Johanna som förtärde sin första B&J (Chubby Hubby hette den) sommaren 2001...

Malou sa...

johanna: Jag tycker att Phish Food är sådär... Köpte den mest för att det var slut på Chocolate Fudge Brownie.

And yes, I did know! :)