onsdag, december 05, 2007

Go green, dudes

Ibland är det bara extra skönt att vara vegetarian.

5 kommentarer:

Marina sa...

Nå köper du bara ekologiskt också då? FÖr den andra maten är ju besprutad med massa gift. Lika illa det..

Malou sa...

marina: Jag bryr mig ärligt talat inte så mycket om gift, får i mig det ändå. Köper dock ekologiska mejeriprodukter och ägg.

Anonym sa...

ICA knäcker äggen strax efter stängning, rullar gulorna längs gångarna i affären och återförpackar dem sedan i nya ekologiska skal.

Anonym sa...

Kool blogg. Skulle du möjligen vara intresserad av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att höra av dig eller kolla in vår sida!

http://www.adoperator.com/

Malou sa...

bea: Jag visste det!!! Det är inte ens ekologiska ägg från början va?

david: Tack, men nej tack. Jag tvivlar på att någon skulle tjäna något på att annonsera här, haha.