onsdag, december 05, 2007

Hittade en lista. Jag älskar listor.

TOP 5 - Konserter
1. Kent i Stockholm, jag gissar 2005.
2. The Darkness med The Ark som förband 2006 (eller 2005, vem håller räkningen?)
3. Spice Girls i Globen, nån gång på det glada 90-talet. Jag älskar Spice Girls.
4. Anna Ternheim i Västerås konserthus förra vintern.
5. Kent på Stadion, ni vet den vitklädda konserten.

TOP 5 - Artister
1. Silverchair
2. Jamie Cullum
3. The Beatles
4. Kent
5. Timbaland

TOP 5 - Låtar (just nu)
1. Damien Rice - The Blower's Daughter
2. The Beatles - Eleonor Rigby
3. The Clash - Roch the Casbah
4. Nirvana - Pennyroyal Tea
5. Silverchair - The Man That Knew Too Much

TOP 5 - Filmer
1. Lord of the Rings
2. The Shawshank Redemption
3. Die Hard
4. Fight Club
5. Almost Famous

TOP 5 - TV-Serie
1. Prison Break
2. Gilmore Girls
3. Lost
4. Friday Night Lights
5. Heroes

TOP 5 - Komedi-Serie
1. Scrubs
2. Friends
3. Simpsons
4. Desperate Housewives
5. The New Adventures of Old Christine

TOP 5 - Kläder
1. Pyjamas
2. Mjukisbyxor
3. Klänning
4. Collegetröja
5. Tights

TOP 5 - Glass
1. Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie
2. Ben & Jerry's Peace of Cake
3. GB Sandwich
4. Ben & Jerry's Cookie Dough
5. 88:an

TOP 5 - Snyggast Kändis
1. Kate Winslet
2. Dominic Monaghan
3. Johnny Depp
4. Wentworth Miller
5. Alexis Bledel

Gör listan! Or else...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha jag tror kent var 2005... jag hade nyss fyllt 18 dåva? Eller? Hmm... ikväll ska jag smaka Ben&jerry chocolate therapy... hmm, undrar om den klår chocolate fudge brownie? hmm hmm hmm...

jag ska göra listan =)

Malou sa...

hanna: Hahaha, kom precis på det och ändrade det :P Åren går så jävla fort. I mitt huvud är det fortfarande 2005.