tisdag, september 16, 2008

How to: make a 20 minute car ride last almost an hour

Mitt lokalsinne är inte bättre på den här sidan Atlanten. Inte alls. Därför är det aningens förvånande att det tog mig två månader att köra vilse.

I en kvart, sisådär, snurrade jag runt på Sussex gator (ehm, gata)*.

Sedan hittade jag Cousins och insåg att om jag bara följde gatan jag var på rakt föröver så var jag hemma. Nästa vecka tar jag Highway 16 till skolan, vad gps:en än säger.

*Sussex ligger högst fem minuter hemifrån. Jag är tragisk.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe... Det är ju hur lätt som helst att hitta i WI :P... Saknar stället och familjen!!

Kram

Ellinore sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Malou sa...

malin: Det är inte alls lätt, det är din hjärna som är bra på konstiga saker :P