torsdag, september 04, 2008

Mo' drama

America's Next Top Model kör typ 7 säsonger om året här tydligen. Jag har hunnit se delar av två säsonger (eller cycles, som Tyra har valt att kalla dem) redan.

Cycle 10 av ANTM vinns av en plus-size modell. Och här kan vi snacka plus-size. Jag skojar inte om jag säger att bruden vägde säkert 60 kilo. Hon hade till och med bröst! Gross.

Cycle 11 startade idag. De har kvoterat in en transsexuell man. Jag tänker hålla på henne enbart för att alla andra är så hysteriskt elaka mot henne. Deras första photo shoot handlade om valet. Det var intressant att se modeller diskutera politik.

"I know that nuclear weapons have devastating effects, I just don't know how I feel about them"
"I don't really understand what the environment has to do with voting and stuff"
"I'm supposed to represent bureaucracy. What is bureaucracy?"

Jag älskar ANTM. Bring on the drama.

(Jag inser att det blir mycket tv just nu. Ni får lov att förstå. Det är september. Imorgon ska jag eventuellt skriva om något annat.)

Inga kommentarer: