torsdag, september 25, 2008

Just because you're paranoid don't mean they're not after you

Jag har en del fobier som folk avfärdar som irrationella. Till exempel paper cuts i ögonen.

Well, in your face, doubters!

Ikväll fick jag detta sms från Carin:

"Okej, jag vill inte skrämma dig, men Dawn fick ett paper cut i ögat ikväll..." tätt följt av "It can happen, dude. It can seriously happen".

See? Told ya! Hoppas bara att ingen råkar ut för min andra stora skräck: att ramla ur sängen, slå huvudet i sängbordet och dö. Det skulle ju inte vara någon höjdare.

4 kommentarer:

Anonym sa...

NEJ!! uhuuhu
Hur ska jag gå till jobbet och sortera pappershögar nu?

billie sa...

gaaaaaaaah!! it can happen?!!
omg me so scared now...

Malou sa...

peck: Med glasögon på?

billie: TOLD YOU!!!!! Irrational fear my ass!!!!

Anonym sa...

Malou jag bara älskar dig o din sköna blogg. Du är så rackarns skön. Skrattar o lider med dig i din fobi.

/Plast brosan