tisdag, februari 17, 2009

Health week

Det är inte bra för mig att vara på egen hand. Denna vecka har i stort sett bara varit en orgie i kalorier, speciellt till frukost. Jag har liksom varvat pizza med glass och ibland kanske skjutit in ett par chips för att få i mig lite frukt och grönt (potatis är ju ändå en grönsak. Eller nåt i den stilen). Idag tog glassen slut.

Bra, tänker man kanske. Då kan flickebarnet äta något nyttigt som håller henne alert hela dagen, inte bara till klockan 12 då sockerchocken går över.

Flickebarnet gjorde inte det. Flickebarnet åkte till Pick n Save och köpte Cheetos (family size) och en påse Butterfingers istället. Äta nyttigt kan jag göra när jag kommer till himlen.

2 kommentarer:

Ellinore sa...

Det låter bra att det inte bara var jag som hade den filosofin ;)

Puss på dej,kärlek!

Malou sa...

elli: Right? Lite fett har ingen dött av.
Kärlek baby!