måndag, februari 16, 2009

Smärta

Jag lider av extrem axel-smärta idag och det kan bero på en (eller fler) av tre saker:

1. Vår hiphop dance class igår tog hårt på kroppen. Speciellt freestyledelen där man inte fick vara rädd utan var tvungen att shaka sin moneymaker. Jag var den enda i rummet som löd instruktionerna. Som vanligt.

2. Jag hade en halvtimmes lång skrattattack på the Cheesecake Factory efteråt. Vansinnesskratt. Den typen av skratt som får servitören att låtsas kasta en läsk i ens ansikte bara för att få en att skärpa till sig lite.

3. Vi såg He's Just Not That Into You på kvällen, och Gigi var så fruktansvärt pinsam att jag vred mig av skäms i biostolen. Eventuellt tog axlarna lite stryk också. En helt ok film, för övrigt. Cori är nu i full fart med att planera sitt bröllop med Ben Affleck.

Där har vi de möjliga anledningarna. Nu till lösningen. Kan nån flyga hit med en liten massage?

Inga kommentarer: