fredag, februari 13, 2009

Moe's is a family friendly environment

Mitt i värsta rusningen på Moe's ikväll drabbades jag av akut depression. Den bara slog till, mitt i min taco. Brian, rar som han är försökte muntra upp mig. Tilläggas bör dock att Brian är lite av en avart. Jag menar, karln klär faktiskt ut sig till Elvis och uppträder. Och hur uppmuntrar en Elvis-imitatör en deprimerad svensk?

"You look sad. Do you miss someone? Like maybe your bra?"

Om han inte luktade så gott skulle jag slå karlsloken. Bara litegrann, förstås. Man är ju pacifist.

2 kommentarer:

Ellinore sa...

Jag går genast och köper enkelbiljett GBG-MKE. Accepterar inte att min älskling är deprimerad!!!

Varan detta,förresten?

Löööööve

Malou sa...

elli: Gör't, gör't! Du kan bo i min garderob och så kan vi prata om min depression jämt ;) KOM TILLBAKA KVINNA! <3