fredag, april 24, 2009

Fuldag

Det här är den värsta fuldagen i mannaminne. Värre än andra för att jag faktiskt kan se i spegeln att jag ser likadan ut som vanligt vilket gör att jag antar att jag alltid är ganska ful, men lever en lögn. Självklart skyller jag allt på PMSen. Det var därför jag gav med mig den när den krävde att jag skulle klämma åtta Oreos på raken. Ät en kaka - bli söt, liksom. Det funkade inte. Sedan började jag känna sug efter ett äpple. Här borde jag ha blivit tveksam. När har ett äpple någonsin gjort saker bättre? Nä, precis! Men jag åt det jävla äpplet iallafall.

Det var äckligt.

Och nu har jag en food baby-mage.

2 kommentarer:

billie sa...

wtf mate..har du PMS hela tiden el bloggar du mest när du har det? känns somm varannat inlägg är PMS beskyllda frosserier ;P

Malou sa...

billie: En tripp över Atlanten = hormones go craaaaazy! It's a bitch dude.