tisdag, januari 25, 2011

America's Next Uggo

Ni vet hur tjejerna i ANTM ibland poserar med huvudet upp och ner och ändå är drop dead gorgeous? Jag försökte stretcha ut min rygg för ett tag sedan och fick syn på mitt upp och ner-vända huvud i spegeln.

Jag ser ut ungefär såhär när jag är upp och ner:
Som ni ser är jag inte alls särskilt attraktiv på den här ledden. Mina kinder håller på att täppa igen mina ögon!! Var ligger skillnaden? Hur kan ANTM-modellerna vara avslappnade OCH spända OCH snygga samtidigt?

Och om någon vågar påstå att tjejerna i ANTM är snyggare än jag kommer jag att kastrera vederbörande.

2 kommentarer:

Paulina sa...

Hahaha, Malou! Vänd upp och ned på datorn! Du är ÄNNU fulare när du är rättvänd! Hahahahah
(På den här bilden. I love you)

Malou sa...

HA! HA! Jag vet!!! Jag tänkte vända bilden först men då såg man ju inte att jag var upp och ner