tisdag, januari 25, 2011

Skit-tv

Jag lade mig på soffan och på grund av min begränsade rörlighet har jag blivit kvar här. Trots mammas leverans av allsköns piller och geler imorse gör det fortfarande helvetiskt ont i ryggen.

Det värsta är dock inte smärtan. Det värsta är att jag inte når fjärrkontrollen och tvingas kolla på ohemult dåliga tv-program. Och reklam som är så pinsam att jag nästan får tårar i ögonen. Någon som har missat Halebops senaste reklam med tjejen som sjunger "Halebop, I'm surfing tonight.. Mmmmm... it's amazing and interesting"?? Ni är ena riktiga lyckans ostar i så fall.

Skit-tv. Skit-rygg.

3 kommentarer:

Lelle sa...

HAHA DEN HALEBOPREKLAMEN.... asså jag dör

Malou sa...

I KNOW! Jag får på allvar tårar i ögonen av SKAM. Fy.

Mr P sa...

Folk blir ju irriterad på reklamen så den fyller väl något syfte. Folk pratar om företaget.

Bra Reklam.

Men ingen slår Postbanken