tisdag, januari 25, 2011

Hur var din dag, Manfred?

Tackar som frågar! Dagen har varit ganska kass. Lång. Rätt trist. Hur spenderar man en dag då man knappt kan röra sig, undrar ni? Jo, det ska jag tala om för er! Det här har jag gjort idag:

-Sovit.
-Läst Alex Schulmans Att vara med henne är som att springa uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött. Jag blir jättejätteberörd av Alex Schulmans texter. Den här boken var otroligt fin. Jag försökte läsa Skynda att älska förut, men efter första kapitlet fick jag en sån klump i magen att jag var tvungen att sluta. Jag ska nog göra ett nytt försök. Oj, vilken lång punkt på listan.
-Kollat på skräp-tv.
-Poppat piller och smort Voltaren på tant-ryggen.
-Legat på soffan med benen uppe på ryggstödet för att det var det enda sättet att genomlida dagen.

Imorrn vill jag gärna göra något helt annat. Typ hoppa bungee jump eller spela Twister.

Inga kommentarer: