torsdag, januari 27, 2011

Flåsar'n

Jag åker samma buss som kanske världens snyggaste kille. Han är så snygg att jag blir alldeles nervös när vi kommer till hans hållplats. Lite som någon som jag tänker mig att uttrycket "fnittrig som en skolflicka" kan tänkas syfta på. Men istället för att fnittra börjar jag kontrollera varje andetag jag tar. Så att han inte ska tycka att jag låter andfådd, liksom. Min skräck är att han ska se mig och tänka "Jaha, där är hon som flåsar. Där är hon, flåsar'n".

Igår satte han sig bredvid mig. Efter ett tag började jag känna mig yr och insåg snabbt att det var för att jag hållit andan i EN HALV MINUT.

Snälla säg att det inte bara är jag som gör så här? SÄG.

Så här naturlig och avspänd ser jag ut om morgnarna när Schnyggo kliver på bussalainen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nästa gång kan du prova att säga "hej" eller heheh,,,hejjjjehhjeehj

/mumz

Anonym sa...

Tänk att bli omnämnd som världens snyggaste kille på världens bästa blogg och inte ens få veta't!

Det kan du säga nästa gång...
"meh, har inte jag läst om dig på nån skitbra blogg?"

/zamma

Joakim - STORBLOGGAREN sa...

Jag skrev ett inlägg om att flåsa igår och nu kommer det upp ett inlägg om att du också flåsar...

Alltså måste du flåsa bara för att jag flåsar eller?!

Malou sa...

Jag undrade lite samma Joakim. Jag vill minnas att jag berättade den här episoden för dig i telefon igår och du sa "Hahaha, jag har samma problem när jag är ute och går, ska nog blogga om det".

Non??

Joakim - STORBLOGGAREN sa...

Pratade i telefon? Hallå jag är ju döv eftersom att jag råkade spola ner mina hörapparater i toaletten så HUR skulle vi kunna ha pratat i telefon?

Malou sa...

Hoppas att du vet att karma är en bitch som straffar lögnare EXTRA hårt.....