onsdag, december 17, 2008

Jag är så fruktansvärt uttråkad

Stänger du av mobilen när du sover? Nevert.
Vem såg dig senast naken? Jag själv. Jag duschade för fem minuter sedan.
Hur såg du ut på högstadiet? Som nu, fast yngre och mindre sliten.
Hur kommer du se ut om tjugo år? Som min mamma, förmodligen.
Hur var du på dagis? Jag älskade dagis av hela mitt hjärta. Minnena är vaga, men jag tror att jag var ganska trevlig.
Hur är du att ha som arbetskamrat? Fråga Billie. Eller vänta, gör inte det...
Biter du på naglarna? Inte längre. Yay, me!
Har du något handikapp? Hahahaha, don't get me started.
Är du rädd för att få hängbröst? Livrädd. Ibland ligger jag vaken på nätterna och skakar av skräck.
Tror du att gud är en man eller en kvinna? Nej.
Svär du? Som en sjöman, men jag jobbar på det där med kvinnligheten.
Är du trevlig mot jehovas vittnen?
Jag är trevlig mot de flesta. Däremot har jag inte förmågan att bara ta en titt på folk och se vilken religion de har, så jag har säkerligen varit otrevlig mot någon form av JH också.
Hur homo är du på en skala 1-10 ? Medel?
Tror du på utomjordningar? Duh. Jag har sett ET.
Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut? Just nu önskar jag mig quornbullar, potatis och vinbörsgele mer än vad jag önskar mig syre.
Vad finns alltid i ditt skafferi? Rice Krispie Treats.
Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Alla former av kött är ju lite halvt misslyckat.
Ljuger du? Nej (hahahahaha, vad jag är rolig).
Har du kysst en polis? Inte vad jag vet.
Är du rädd för securitasvakter? Inte i allmänhet.
Har du någonting att dölja? Just nu döljer jag mina julklappar.
Vad har du på din nyckelknippa? Nycklar, mest.
Är du / har du varit gift? Nej, men jag hade stora planer på att gifta mig med John på dagis.
Skulle gå upp klockan tre på natten en arbetsdag för att hämta din partner från krogen fast det går nattbussar? Varför skulle jag? Korkad jävla fråga.
Kan du laga cyklar? Det beror väl lite på vad det är för fel på dem.
Kan du fixa med bilar? Enklare ingrepp kan jag hantera.
Brukar du köra om? Det händer. Ofta.
Kan du baka bröd? Förmodligen inte.
Vet du hur man frostar av en frys? Plocka ut grejerna, ställ upp dörren? Jag kan nog lista ut det...

ALLMÄNT
1. Vad heter du? Johanna Malou
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Johanna Malou Bajs-Diskret Pappas Prinsessa
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Vendela, Alfred och Måns. Ja, jag drig vinstlotten.
4. Vilket stjärntecken är du? Kräfta
5. Vilken årgång är du? 1987. Fasligt fin årgång, för övrigt.
6. Vart bor du? I Wisconsin för tillfället.
7. Bott utomlands? Typ just nu.
8. Flyttat antal gånger? 5 eller 6
9. Vart skulle du vilja bo? Det varierar. Just nu längtar jag till Aegina.
10. Vilken skolklass? What? Jag har gått i 1-3D, 4-6D, 7-9Bb och SP1-3B.
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Visare? Just kidding. Rik och lycklig.

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
Av medellängd.
2. Hur mycket väger du? Tydligen 17 kilo mindre än i mars.
3. Hårfärg och frisyr? Blont, lite halvhängigt. Vi kan kalla det au natural (eller lazy hair).
4. Ögonfärg? Blå.
5. Mest nöjd med? Ralf tycker att jag har fina ögon. Jag hatar Ralf.
6. Minst nöjd med? Komplex är obra, så jag skippar det.
7. Skostorlek? 7,5
8. Glasögon? I wish. Hajar ni hur snygg jag är i glajjor eller?
9. Har du några piercingar/tatueringar? 2 tatueringar. Blir alldeles säkerligen en ny till våren.

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka?
En grå från H&M.
2. Vad använder du just nu för skor? Vita Adidas alt. ett par svarta stövlar som håller bort snö. Typ.
3. Favoritfärg på kläder? Svart, rött och vitt.
4. Favoritmaterial på kläder? Tyg, helst.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Alla klänningar på Asos.com.
6. Favoritaffärer? Victoria's Secret, Michael's och Sears (man kan hitta allt på Sears)
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Jag köper inte kläder, jag köper väskor.
8. Favoritmärke? Coach.
9. Vad har du för byxstorlek? 8-10.
10. Vad har du för tröjstorlek? Beror på tröjan.

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Han hette Paul.
2. Var har du i din jackficka just nu? Inget, såvitt jag vet. Om inte Elli har smugit ner knark där igen.
3. Vad är du beroende av? Börjar fundera på om jag är sockerberoende.
4. Vilket land kommer du i från? Svenne to the bone. Önskar att jag var mer spännande.
5. Vilket sorts cerat använder du? Chapstick.
6. Vad tror du på? Tomten.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kan man kalla ateism en religion? I så fall kör vi p ådet.
8. Vad köpte du senast? Det var alltför länge sedan jag shoppade om jag inte kan minnas, eller hur?
9. Har du nåt husdjur? Det bor två katter i samma hus som jag. Jag beblandar mig inte med dem.

1 kommentar:

Carin sa...

Det här inlägget är också känt som "Världens längsta lista, EVER!"

Men underhållande är det ju med listor, så varför inte? :) Jag blev ju lite inspirerad själv