onsdag, december 31, 2008

Lilla Ågren

Jag har shoppat en del den senaste veckan. Obscent mycket. Jag äcklar mig själv. Jag skyller dock allt på att Erika (host family's första au pair) är på besök. Allt är hennes fel. Och kanske min egen självdisciplin.

Om någon är intresserad så har det blivit 4 tröjor, 3 par jeans, 2 kjolar, 3 väskor (2 Michael Kors med matchande plånbok och skärp, totalt galet, jag vet), 2 par Steve Madden-skor, 2 klänningar samt småtjafs. Mitt shopping-samvete kommer inte vara rent förrän ca maj. Det blir en jobbig vår.

2 kommentarer:

Plast sa...

Michael Kors gjorde sig ju redan tidigt känd som en stor filantrop som använde sitt välstånd till att stödja aids-forskningen. Så med lite god vilja kan man ju påstå att det är det du sysslat med - forskning och filantropi.
Känns det bättre nu? Tänkte väl det...

Gott Nytt År/
Morbror Positiv
(som ska ägna hela långa dagen åt att laga nyårsmiddag till ett dussin fina folk. Vegetariskt ska det vara och då får man fantamig tänka utanför den där lådan.)

Malou sa...

morbror: Du anar inte hur mycket bättre det känns! Nu har jag mest ångest för att jag inte köpte en till!

Gott nytt år!