måndag, december 08, 2008

Valet är ert

Måhända tar jag mig lite vatten över skallen min här. Men jag är trött och aningens uttråkad, och det leder till att massor av förslag poppar upp i mitt lilla, men fina huvud.

Vad tycker ni om ett nyhetsbrev? Ett mejl en gång varannan vecka eller så, där jag berättar om mina förehavanden och skickar med en bild eller två.

Är det något ni är intresserade av? Eller är detta ännu en av idéerna som låter fabulous i det lilla, fina huvudet och i verkligheten är rätt suck-o?

4 kommentarer:

Sandra sa...

Intresserad, mycket intresserad!

Henriette sa...

Jag vill ha nyhetsbrev!!

Johanna sa...

Jag läser just nu så mkt jag kan om alla andras något mer intressanta liv för att pigga upp alla dagar på sjukhus :P Bring it on

Anonym sa...

Jag vill också höra!! =)...

/Malin