tisdag, juni 13, 2006

Dagens VM: sexy papas

Här kommer min utlovade lista över VM's hunkigaste hunkar, som ett brev på posten.

1. Fredrik Ljungberg, Sverige. Kalla mig fjortis om ni så vill. Det blir inte mkt hetare iallafall.
2. Olof Mellberg, Sverige. Vilken karlakarl. Kolla käkbenen *dregel*.
3. Eddie Pope, USA. Det är nästan så att man börjar smyghålla på Amerika. Nästan.
4. Cristiano Ronaldo, Portugal. Hubba hubba.
5. Zlatan Ibrahimovic, Sverige. Inse, ingen kickar fotboll som han.
6. Michael Owen, England. Becks i all ära, men charmigast av dem alla är iallafall Micke.
7. Tsuneyasu Miyamoto, Japan. Mumma!
8. Aaron Lennon, England. En av turneringens hetaste bänkvärmare, med turneringens hetaste efternamn.
9. Christian Wilhelmsson, Sverige. Sååå sööööt. Men tofsen, Chippen, tofsen!
10. Alessandro Nesta, Italien. Har förlorat lite av glansen från EM 2000, men ändå såå läcker!

Eftersom de svenska grabbsen dominerade listan må man väl dra slutsatsen: inga är så sexiga som vi!

6 kommentarer:

Malou sa...

jag övervägde honom, men han platsade inte ;P det finns så många sexiga män ivärlden :D

Hanna sa...

HAHAHA vad är pointen med den där japanen? HAHAHA

Malou sa...

karolina: haha, om jag gör en bad boy-lista ska han få vara med, I promise!

hanna: vadå point? han är het och bör hedras

Hanna sa...

HAHAHA jag trodde du skämtade... jag ska göra en fulaste-lista imorrn ;D hahaahhaha

Malou sa...

ooh, me like the idé. loco ska ligga så fett mkt etta på min!!

Hanna sa...

HAHA på min med ;D