fredag, juni 16, 2006

Fredag

Dagen har sett ut så här: vid lunch drog jag ner på stan och träffade Mette och Sanne. Sen har vi kuskat land och rike runt och sökt bikinin. Tyvärr har inga affärer några snygga kvar. Jag får väl bade nude i sommar, helt enkelt. Jag hittade iallafall en BH. Vi käkade på Brogården och både jag, Mette och Susie-Q var djupt generade över unga pojkars språkbruk i dagens samhälle. Kallar men nån för "jävla blygdläpp" liksom? Är det rätt?

Vid åtta kom Sanne och hämtade mig och vi for till Monkan och hängde med henne och Angelica. Vi spelade olika spel. Lag Sanne-och-Malou vann varje gång, må tilläggas ;D

Nu ska jag krypa till kojs och kolla på lite Simpsons.

Dagens låt: Who's da man - Elias feat. Frans

Sov gott pojks och flicks.

3 kommentarer:

Anonym sa...

What??? Hahahahahh Jävla blygdläpp?? det var det värsta och roligaste jag hört på länge hahhaha
Det går utför för sveriges ungdom...

Anonym sa...

What??? Hahahahahh Jävla blygdläpp?? det var det värsta och roligaste jag hört på länge hahhaha
Det går utför för sveriges ungdom...

Malou sa...

haha, jag vet, det är för bedrövligt! :P