torsdag, juni 15, 2006

Ein, zwei, drei - krossa Paraguay!!!

Jag vill börja med en skriftlig ursäkt: jag erkänner att jag under åren har kallat Fredrik Ljungberg både det ena och det andra. Jag har gnällt, jag har gnatat och jag har varit pissed off. Idag hände något som fick mig att äta mina ord och min hatt. Fredrik Ljungberg, sanna mina ord: allt är förlåtet. Jag ska aldrig kalla dig jävla kärring nånsin igen.

Jag vill sedan fortsätta med ett rungande JAAAAAA!!!! Fy fan vad underbart! Vi är med i matchen igen! SVERIGE, SVERIGE, SVERIGE!

Matchen som skulle ses i Mälartältet avnjöts istället hemma hos Hanna. Det var helt enkelt för mycket folk där inne. I'm not big on crowds.

Nu ska jag gå och sova och drömma ljuva drömmar om att Ljungan faktiskt kan använda huvudet också! England nästa... kan ni säga 38 år, bitches?

Inga kommentarer: