lördag, juni 24, 2006

Utbrott

Jag ber om ursäkt för vad jag skrev om Polodski tidigare, det stämmer inte. En allvarlig stukning skulle räcka gott och väl.

Jag vet egentligen inte varför, men när det gäller svenska fotbollslandslaget hetsar jag upp mig så överjävligt. Jag är lika trött och förbannad som spelarna efteråt. Men jag har lugnat mig nu. I alla fall lite.

Detta kan mycket väl vara det sista inlägg jag skriver på ett tag. I natt bär det av till Hellas och Peckelalis hus! :) Det ska bli underbart att komma härifrån en vecka och bara slappna av. Och sen börja jobba direkt när jag kommer hem. Suck. Men men. Det är cash till min och Hannas resa i höst :)

Nu ska jag gå och försöka få några tmmars sömn innan Katta och Kaare kommer och hämtar mig vid kl 3..!

Ha en bra vecka, det ska jag!
Puss och kram!

Inga kommentarer: