måndag, juni 05, 2006

Den himmel jag trodde fanns - kan jag ana där nånstans

Good morning campers!

Ännu en dag med strålande väder. Jag vet inte om jag ska vara glad för att det är somrigt, eller bryta ihop för att det blir ytterligare en dag med massiva mängder pollen i luften. Jag tror att jag väljer det första. Jag får knarka Kestine, helt enkelt.

På eftermiddagen bär det av mot Löga, grillning och beach volley med klassen står på schemat. Det känns som att jag kommer säga pass åt den fysiska ansträngningen.

Bara fyra dagar kvar nu. Fyra dagar kvar tills jag inte längre är gymnasiestudent, utan arbetslös. Fyra dagar tills livet börjar? Eller fyra dagar tills kommer leva i total ovisshet om vad som ska hända härnäst? Vilket som, jag längtar som fan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

Anonym sa...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»