måndag, juni 19, 2006

The days of my life

Har blivit gravt dagvill sedan skolan slutade. Har gått och inbillat mig att det är lördag hela dagen. Måndag. Måndag är det. Imorrn är det tisdag och Sverige-England. Tjohoo!

Det har varit en lång dag... upp tidigt i Hallsta, mamma kom och hämtade mig och jag åkte och övade med organisten. Sen var det begravning, som var otroligt fin. Jag sjöng Edelweiss, och förhoppningsvis lät det bra, även om det var jobbigt att sjunga samtidigt som alla var så ledsna. Därefter stack jag och Hanna hem till Monkan och träffade nästan hela gänget, inklusive några av de nyhemkomna Hultsfredarna. Det var väldigt nice.

Klockan ett imorrn bär det av till en inspelningsstudio nere på stan där jag ska spela in en alldeles egen skiva! (Studentpresent från mor.) Det ska bli riktigt roligt, och jag hoppas att resultatet blir bra.

Nu ska jag gå och lägga mig, asförbannad för att jag lyckades missa både Law & Order och Simpsons idag pga av att jag som sagt trodde att det var lördag.

Dagens låt: When you believe - Whitney Houston & Mariah Carey

To all a good night!

Inga kommentarer: