lördag, juni 10, 2006

TNT

Ja, jag tog studenten igår. Men jag kan inte skriva något som ens börjar beskriva hur det var, så jag skippar det. Hur som helst var det en av de största upplevelserna i mitt liv.

And here comes the rage. Jag har inte ord att beskriva hur vansinnigt förbannad jag är just nu. Förbannad, frustrerad och genomsvettig. Hela jag har hjälpt till att försöka få i den jävla bollen i Trinidads mål. Lista över personer som bör akta sig för mig just nu: Lars Lagerbäck, domarjäveln, Marcus Allbäck, Dwight Yorke, övriga trinitobaggar och Staffan Lindeborg. Inte för att han hade något med Sveriges match att göra, men för så många andra anledningar att det skulle ta ett helt inlägg att lista dem. Jag hoppas utav bara helvete att Trinidad and Tobago (TNT?) stjäl poäng även från Paraguay. Då skulle jag skratta hela vägen till VM-finalen (som för övrigt äger rum på min födelsedag).

Imorrn åker far ner till Tyskland, han och hans gubbar ska bevittna Paraguay-matchen. Hoppas att han funkar som lucky charm.

Och så vill jag redan i förväg be om ursäkt för att fotboll kommer dominera denna blogg fram tills den 9 juli. Och så var det sagt.

Inga kommentarer: