lördag, augusti 19, 2006

gööh

Har varit en ovanligt skön bakisdag. Har legat rakt upp och ner i sängen hela dagen och räknat blåmärken på benen efter vårt lilla nattdopp igår. Eller imorse, kanske jag ska säga. Mammas kommentar: "Inte ett nattdopp på två veckor i Grekland, men när du kommer hem sent i augusti ska du baske mig i Mälaren." Well well, kul som fan var det, om än lite kallt. Och smått obehagligt att åka taxi hem, blöt och klädd i en handduk.

Ikväll ska jag iallafall ta det djävulskt passivt. Fight Club, Pringles och en massa Cola låter som himmelriket just nu. Brad Pitt är jävligt sexig.

2 kommentarer:

Simon sa...

Fight Club, chips och cola... GE MIG!! Jag har iofs cola i kylen, hejdå :D

Malou sa...

simon: Det var precis en så ljuvlig kombo som jag hade tänkt mig. Och när man är bakis är Pringles världens delikatess :)