lördag, augusti 26, 2006

Vilken härlig dag (tralalala)

Vaknade rätt tidigt imorse. Jag och mamma åkte ut till Peck och Bea och fikade, very nice fågelbajs.

När vi kom hem blev det en tupplur innan jag for ner till Hanna. Hon, jag och Amanda käkade kinesiskt och tjänade fruktansvärt många vuxenpoäng genom att ta en martini innan maten. Maten var skitgod och sen åt vi efterrätt, eller iallafall delar av en efterrätt. Sen fick vi för oss att vi skulle gå och bowla. Det var skitkul. Disco-bowling och ett par öl = prima. Jag kom tvåa (tre strikes vilket aldrig någonsin har hänt tidigare!!).

Nu ska jag lägga mig och käka chirre och kolla på film. Imorrn blir det plugg för hela slanten.
Nightynight!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken jävla dag, du. Själv satt jag framför datoren/försökte plugga hela dagen efter det att ni åkt..

Bara en fråga: Hur jävla rika är ni?

Hanna sa...

jag vinnde men du gjorde flest strikes... fan vad grymma vi är ;D

Malou sa...

peck: stackars lilla sjukling :(

som svar på din fråga säger jag: inte särskilt, men det blev faktiskt inte speciellt dyrt! :)

hanna: men jag flåsade dig i hälarna... hade jag bara fått strike på sista hade du varit dead meat!