söndag, augusti 13, 2006

These lazy, hazy, crazy days of summer!

Har haft en skitbra dag. Åkte ner på stan vid 13 och träffade Peck, vi shoppade järnet och käkade lunch och fikade. Det var väldigt nice. Vi tog en massa skitläckra (snappa upp ironin, tack) bilder i regnet.

Hur som helst är jag väldigt nöjd med mina inköp: jeansshorts, stickad tröja, t-shirt, armband, 2 läppglans (som är nästan likadana och jag ville egentligen inte ha dem) och ett pennfodral. Jag älskar att hösten är på väg så att man får shoppa på sig massa kollegieblock, överstrykningspennor och gem. Så för att sammanfatta var dagen dålig för plånkan, men bra för själen :)

Ikväll ska jag ha filmkväll med mig själv och en påse pistagenötter. Jag planerar The Deer Hunter, Notting Hill och Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Känns som en trevlig mix. Jag får se hur långt jag orkar, bara.

Nu är det dags för ett par avsnitt av Gilmore Girls.

Inga kommentarer: