måndag, augusti 14, 2006

Panik, och sånt som hör till

Försökte göra någon form av gangsta-hälsning med mamma nyss, men hon sa att jag aldrig kommer att bli särskilt gangsta, och att jag borde lägga ner försöken. As if! Jag är sjukt mycket gangsta. Jag skrev till och med en egen, väldigt uppskattad rapsång i Grekland.

Var inne på Mälardalens hemsida och kollade mitt schema inför hösten då jag greps av absolut panik. Soft höst, hade jag trott. På tisdagar går jag mellan 9 och 18. Holy fucking fuck. Dessutom var allt jätteseriöst upplagt och aktiviteterna innehöll massor av svåra ord. Plötsligt kände jag mig som bruden i Beauty and the Geek som sa "Right now my IQ is C. That would be around 3,5." Men men, jag ska morska upp mig. Det här kommer att gå prima.

2 kommentarer:

Hanna sa...

det kommer gå great... du är juh bra ju! och du har ju nåt att sysselsätta dig med iaf! ;)

Malou sa...

hanna: jag vet att det kommer ordna sig... men jag kan inte hjälpa att min prestationsångest-panik slår till med jämna mellanrum.. =/