söndag, augusti 20, 2006

Lista. Oh, how I love them.

Hittad hos Ida.

4 arbeten jag har haft:
Jag har haft ett, och jag gör helst inte om det.
4 filmer jag kan se igen:
Almost Famous, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Titanic, Lejonkungen.
4 städer jag har bott i:
Har enbart bott i två: Västerås och Hallsta.
4 tv-serier jag gärna ser:
Lost, Prison Break, Gilmore Girls, OC.
4 ställen jag vill åka till:
Japan, Australien, Sydafrika, Island.
4 sidor jag besöker dagligen:
youtube.com, imdb.com, explosm.net, CDON.com
4 favoriträtter:
Pizza, pastasallad, tacos, pasta i alla former.
4 ställen där jag trivs:
Min säng, Kalle på Spången, Aegina, on the road.

4 kommentarer:

elinlee sa...

Kom och halsa pa vetja! =)

Malou sa...

elin: hemskt gärna ;D är det underbart down under, eller?

elinlee sa...

Just nu är det kallt som tusan i Melbourne, fast våren lurar bakom knuten. Melbourne är en väldigt fascinerande stad, resten av Oz, förutom South Australia, har jag inte sett ännu. Men det blir det snart ändring på. Jag passar också på att skicka lite studiemotivation hem till dig. Min är ganska låg så här 6 veckor in på terminen men jag delar med mig ändå, snart kommer du nog behöva den. =)

Malou sa...

elin: tack så mkt, jag kan nog behöva den redan nu, faktiskt! :)