torsdag, juli 20, 2006

Butter

Vid 20-tiden bestämde jag mig för att ta en tupplur. När jag vaknade vid niotiden hade hela familjen bestämt sig för att springa ut och in ur mitt rum och prata högt vilket gjorde att jag vaknade på helt fel jävla sida. Sedan dess har jag blivit irriterad så fort någon har tilltalat eller rört mig. Ska bli skönt att få en vecka helt för mig själv, gemenskap börjar gå mig på nerverna nu.
Missförstå mig rätt: det är hemskt trevligt att umgås med min familj, men jag har alltid njutit av att vara ensam och ha mycket privatliv. Men med en syster på nio år funkar det inte så alla gånger.

Nu ska jag kolla lite på Gilmore Girls och sen blir det sömn.
Nattinatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»