måndag, juli 10, 2006

Here we go again

Nu blev jag depressed. Och faktiskt lite arg. Jag är trött på att bara sitta och vänta, nästa gång ska jag fan ta saken i egna händer och kräva lite bättring. Bättring av flera saker och av flera personer. Det får fan vara nog nu. Och vissa förväntar jag mig mer av, faktiskt. Respect, people. Jag har faktiskt känslor jag med.

Förresten hittade vi två torra gäddhuvuden i ett vindsförråd på jobbet idag. Det var äckligt. Vi lade ett på golvet inne på chefens kontor.

5 kommentarer:

Hanna sa...

dont be depressed, BE HAPPY!!!

Malou sa...

hanna: i will senare... :) är så sjukt trött just nu bara.

Simon sa...

Sätt på en förnöjd skiva som du vet gör dig glad, drick massa kaffe eller cola och titta på tv.. Samtidigt :)

elinlee sa...

Det här påminner mig om när jag jobbade som rensare på en fiskfabrik Norge och vi brukade kasta inälvor på varandra när tristessen blev för överhängande. Det var ganska äckligt nu när jag tänker på det.

Malou sa...

simon: jag ska testa det nästa gång... en hel kanna kaffe vore faktiskt inte helt fel just nu! :)

elin: jadu, det var riktigt äckligt! haha :)