torsdag, juli 13, 2006

Jinxed

Jag tror att jag är otursförföljd. Eller bara sjujävla klantig. Förra måndagen började jag jobba, och sedan dess har jag hunnit med följande: såga mig själv i armen och lite i benet, hacka mig själv i knävecket med ett skyffeljärn, ramla med cykeln, köra på en sten med cykeln, ramla ner för en trapp, bränna mig på otaliga brännässlor samt införskaffa sexiga rivmärken över hela kroppen. Det är rätt många så kallade olyckor på 9 arbetsdagar. Kanske kommer jag få nån typ av medalj.

Även den här arbetsdagen bjöd på spännande äventyr i form av tjuvjakt. Tyvärr hann vi inte så långt innan vi hörde en smäll och lade benen på ryggen. Trots att vi hade med oss en mopp som vapen.

Imorrn åker jag hem till mor och kvällen kommer kanske tillbringas på Pluto..?

Inga kommentarer: