fredag, juli 28, 2006

FREEDOM

Jag är nu en fri kvinna. Sista dagen på jobbet idag, vilket känns helt jävla underbart. Jag och Ann-Sofie bjöd på tårta och sen bjöd jobbet på pizza. Mums.

Nu håller jag på och packar för att åka hem till mamma i stan, och på söndag bär det av till Grekland!

Det är mycket möjligt att det här blir den sista bloggen tills jag kommer tillbaka, eftersom vår dator hade ett serious break-down under åskovädret i måndags och datakillarna sa att de behöver gräva upp hela gatan för att fixa det... Hur som helst hörs vi när jag kommer hem. Brun som en pepparkaka tänker jag vara.

Adiós amigos!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha de toppen i Grekland nu :) Sola och bada åt mig med, Du får iallafall en ny solbränna, En annan får ha den man fick på jobbet, vilket inte är så fin :P

Hanna sa...

lucky you! sjalv har man ju tva veckor kvar... BLAAA... haha sexigt utan tre sista bokstaverna, really!