fredag, juli 21, 2006

Friday night fever

ÄNTLIGEN! Helgen är här. Tack vare snäll och förstående chef fick vi dessutom sluta en timme tidigare.

Har haft några olyckor på jobbet idag. Först vred jag en kran åt fel håll, så när jag drog bort slangen blöttes exakt hela golvet i fikarummet ner. Sen skulle jag hiva ut slangen genom fönstret och lyckades ha ner en gardinstång. Sen trasslade slangen in sig i mitt cykelhjul, resultatet av det tänker jag inte ens diskutera. Och häromdagen slog jag Ann-Sofie i huvudet med en spade. Inte med flit, dock.

Om bara ett litet tag kommer Mikaela hem från Bulgarien, vi ska ha mysig familjegrillning ikväll :) Och imorrn drar familjen till Åland. High life en hel vecka. Nu ska jag smörja in mig.

4 kommentarer:

Hanna sa...

HAHAHAHA du är så jävla klantig!!!!!! HAHAHAHA asg!!! jag ser det framför mig... HAHAHA

Malou sa...

hanna: du är dum. jag är supersmidig, jag råkar bara ha lite otur ibland!!!

Anonym sa...

I like it! Good job. Go on.
»

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»