onsdag, juli 26, 2006

Dagens utbrott

Jag kokar. Och inte bara av värmen (34,5 grader. På fullaste allvar, 34,5 jävla grader!). Jag och Ann-Sofie tog en välförtjänt paus i skuggan. Vi satt, eller ok, vi låg på varsin bänk och tog igen oss när vi plötsligt hör "Hallå, vi vill sitta.", och i stort sett blir ivägdragna av tre kärringar från 5A. "Och jag vill att ni ska sluta kasta era jävla sopor i trappuppgången och inte ställa upp dörren så att portkodslåset blir värdelöst" sa jag inte. Men jag borde ha gjort det. Jävla idioter. Sen satte de sig på bänkarna och sminkade sig.

Nu har jag avreagerat mig och är glad igen.

Horor.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vi va inte speciellt glada när vi gick ifrån jobbet idag :P Fast de kan man ju faktiskt förstå.. Det är fan allas bänk, De kan inte komma och köra iväg oss, De betedde sig som småungar fast de var nog närmare 40 strecket. Aja sura blev vi iallafall ..

Malou sa...

ann-sofie: eller hur! idioter. fast jag är itne arg längre :P

Hanna sa...

ni skulle inte flyttat på er!!!

Simon sa...

34.5 grader? Nu får det fan räcka :) Här åker man hemifrån och tror att jaja, det kommer ändå bli en klassisk kass svensk sommar.. Skicka ner lite hit va!

Malou sa...

hanna: jag vet!! det är så jävla lätt att vara efterklok.

simon: du kan få allt! vi vill inte ha det längre! (inte jag iallafall :P)